środa, 12 grudnia 2012

Krojenie koszulek.!


Ok. Nie mam jeszcze rozdziału, natomiast mam pewną informację. Nie wkurwiają Was osoby, które noszą koszulki z zespołami dla szpanu, a nawet zespołu nie słuchają? Mnie bardzo i was na pewno też. Dlatego postanowiłam wprowadzić w życie pewien stary zwyczaj… A mianowicie krojenie koszulek. Pogadałam z moją rodzicielką i pod spodem macie słowo w słowo, co mi powiedziała..xD Jej myślenie jest zabójcze.  Taaa… Słowo ‘coolowe’ mnie rozpierdala, no ale cóż..;) Jeśli popieracie, to udostępniajcie to, gdzie się da.;D

Co się tyczy noszenia koszulek…

1.     Noszenie koszulek z zespołami jest cholowe.
2.     Ktoś, kto nie nosi koszulek z zespołami, nie może się uważać za coolowego.
3.     Zanim zakupisz i założysz koszulkę, poznaj dokładnie zespół.
4.     Noszenie koszulek z zespołami tylko dlatego, że chce się być uważanym za coolowego, grozi sankcjami w postaci:
a)     Skrojenia koszulki:
- dobrowolne
„Ściągaj koszulkę dziadu!”
- pod przymusem
Kiedy „ściągaj koszulkę dziadu!” nie skutkuje
b)    Ogolenia na łyso
Kiedy wejdziesz nie w takiej koszulce do nie takiego baru co trzeba (np. wejdziesz w koszulce Slayera do baru ze skinami, bo nie wiedziałeś/łaś, że Slayer to metal – jak przykro)
5.     Weryfikacja znajomości zespołu odbywać się będzie poprzez zadanie 3 pytań. Tzn. – po dwóch poprawnych odpowiedziach można otrzymać pytanie dodatkowe, na które również trzeba udzielić poprawnej odpowiedzi.
6.     Pytania mają dotyczyć ściśle muzyki danego zespołu (płyty, utwory) lub też podstawowych informacji o muzykach (skład).
7.     Skrojona koszulka może natychmiast zostać odzyskana poprzez osobę skrojoną, poprzez zadanie 3 pytań krojącemu.
8.     Jeśli krojący nie zna odpowiedzi na któreś z 3 pytań, musi oddać koszulkę, gdyż nie zasłużył na jej krojenie. Nie ma prawa na ponowne jej krojenie.
9.     Jeżeli chcesz komuś skroić koszulkę, musisz być absolutnie pewien, że wiesz co robisz, bo inaczej mara nieprzeciętna.
10.                       Nie można iść na policję, ani skarżyć się rodzicom, wychowawcom, opiekunom, starszym i większym kolegom itp., itp., że ktoś ci skroił koszulkę, bo to jest absolutnie nie cholowe i znów mara nieprzeciętna.

~Krojenie koszulek jest cholowe i eliminuje fałszywych fanów.~


Rady dla tych, którzy chcą wyjść na coolowych i noszą koszulki z zespołami, których nie znają:

1.     Noś zawsze przy sobie drugą koszulkę (nie koniecznie z zespołem), żeby mieć w czym chodzić.
2.     Jeżeli ktoś zada ci pytanie, nie uciekaj – i tak cię złapie. A twoja ucieszka będzie sygnałem, że nie znasz zespołu i może się okazać, że poleci za tobą całe stado.

KROJENIE = ZABIERANIE, a nie kaleczenie koszulki w jakikolwiek sposób!

Więcej dowiesz się, gdy ktoś będzie chciał skroić ci koszulkę, lub też:
GG: 5609126

                                                   ~ Erin


To tyle na dzisiaj ode mnie..;*

53 komentarze:

  1. Hahahahaha, zawsze spoko, ale to się chyba nazywa kradziesz, nie? Sory, ale nie wyobrażam sobie iść w koszulce np. Doorsow, a ktos podchodzi, zadaje 3 pytania i zdejmuje mi koszulke, tylko dlatego, że nie znam w pełni składu, nie wiem ile maja płyt, albo nie znam wszystkich piosenek (co oczywiście jest nieprawda, bo ją to wszystko wiem XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja pierdzieeeeleee
    Padłam, nie powstane xD
    ty to robimy tak...
    Przychodzisz do mojej szkoły i będziemy kroić najwyżej obcinać głowy tym moim tapetom z koszulkami z Ryśkiem, AC/DC i Aerosmith ;__;

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego ja mam w szafie koszulki tylko z logiem GNR i Metallicy, haha.. bo jeśli chodzi o resztę zespołów, to moja widza na ich temat jest na tyle ograniczona, że bym straciła koszulkę :D A fanką jestem, ale cóż :D A tak szczerze, to mam wrażenie, że kiedys nauczyciel od polskiego chciał mi skroić moją nową bluzkę z mowtywm GNR. Bo normalnie, to ja sobie przyszłam do szkoły w niej i polonista mnie zaczepił z pytaniem "A ty fanką jesteś?" a ja mu no że tak.. on "nie wyglądasz" Tak się na niego patrzę, jak na debila, bo co mu do tego, co ja slucham i co ja noszę, nie? Ale zaczął mi zadawać pytania, aby się upewnić, haha. Odpowiedziałam :D Ale jednak to było dziwne, hhmmm...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo wszystko ... aż mi się morda cieszy. ; D
    Wiesz, wizja podpierdolenia koszulek tych "FANEK" z mojej gimbazy jest wręcz poezją! Szczególnie, że takie dwie szczególnie mam na uwadze - bo jak kurwa można nosić bluzkę z Nirvaną, czy choćby ze Stonesami do, kurwa, cholernych różowych spodni?!
    Wręcz się zbiera na rzyganie ... co nie zmienia faktu, że skoro to prawda, to MASZ ZAJEBISTĄ MAMĘ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja, rozwaliłaś mnie. Dosłownie. Fajnie byłoby podpierdzielić kilku osobom kilka koszulek. Aż mnie to wkurza jak widzę pewną dziewczynę z 1 klasy gimnazjum w bluzce ze Slayera, czy Black Sabbath. Dobra, przyznałam się na jakim niskim poziomie jestem. :/ Ale mniejsza. Popieram to. Sama mam tylko bluzkę z GNR, bo wiem o nich trochę. No to zaczynam pierdolić bez sensu. Koniec. :D
    Powtórzę się, ale popieram to!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu nie wiedziałam co innego mam napisać, więc wolę lepiej nic nie pisać, a tamto idealnie odzwierciedla moje uczucia i pasuje do każdej sytuacji. :>

    OdpowiedzUsuń
  7. KURWA!
    Powtórzę - ZAJEBISTA TA TWOJA MAMA!
    I ... skroić koszulkę tym plastikom i ... takiemu jednemu, który popierdala w bluzce z Ramones ; o PIERDOLONE MARZENIE! A ten kolo tak na prawdę rapu słucha. O.o
    Kurwa, wiesz, żebym jeszcze miała kogoś do pomocy, ale cała moja szkoła to jebane dresy i plastiki i ... dupa! >.<

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no, ciekawie by było. A chciałabym aby moje dzieci uczyły się o dziewczynie, która ratowała bluzki z logiem zespołów rockowych i metalowych. Akurat mam taką sytuację, że takie szmaty wyzywają mnie od nich samych i twierdzą, że to ja nic nie wiem.
    Nie tylko ty masz swój psychiatryk i nie tylko ty musisz się leczyć z depresji w takich momentach. Ja zaczynam mieć schizofrenię od tego. Nie jest łatwo z takimi ludźmi. Ehh...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bym tak chciała, ale moje miasto, a właściwie to taka wielka wioska mi na to nie pozwala. Za bardzo rozpuściły ryje i większość miasta o tym wie. Także ja nie wiem co ja w tym mieście jeszcze robię. Ale może mi się jakoś uda wytrzymać te 4 lata na tym zadupiu. No zazdroszczę Tobie po prostu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + mam to samo z historii. Mogę się uczyć 3 godziny na okrągło i nic nie będę pamiętać, a z zespołami to wystarczy raz przeczytać i się pamięta. Przynajmniej u mnie tak jest.

      Usuń
  10. Obym dała rade. Ale dzięki. Rozwaliłaś mnie. W sumie można by było wynająć zabójce i powybijać jedną czwartą mojej szkoły i kilka osób z poza niej. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z chęcią podpierdoliła bym koszulkę temu pedałkowi z One Direction Jak mógł założyć na sibie koszulkę Guns N' Roses ? ZNIEWAGA .. I chciej tu człowieku nie wpierdolić !
    KaganMcKagan ;* Ewkoo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zniewaga krwi wymaga. Jak już napisalam - Ty bierzesz siekierę, ja podpierdolę PopMetalowcowi zestaw broni, Magda posłuży za GPSa i jedziemy mu wpierdolić.! Adkoo!

      Usuń
  12. Hmmm... Zastanawiając się myślę, że chyba lepiej byłoby wziąć profesjonalistkę. Chociaż koszty byłyby wysokie, ale z drugiej strony trochę głupio byłoby wyciągać kogoś z twojego otoczenia i wysyłać do tego zadupia gdzie mieszkam. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieć taką przyjaciółkę jak Ty to KURWA skarb ! Może jeszcze ten PopMetalec założył by do tego różowe spodnie.. Debile wszędzie debile!!
    A jak pojedziemy do Chrzanowa na ferie to może się wzbogacimy o kilka koszulek? Gorzej jak pomylimy bary.. Bo ja kocham swoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah.. No wiem, wiem. Ja taka wyjebista jestem i skromna do tego..xD
      PopMetalec..?! xD To nawet lepsze niz PopMetalowiec. Ale wiesz.. On według wielu kobiet ocieka seksem...xDD Ale mi żal tego człowieka..;D
      Ale lubię Twoje włosy.. Nananananan.. Glany, cienkie papierosy.. Nananan.. Małą blizne na kolanie (i że) nie o wszystkim mówisz mamie.. xP
      Chodźmy na policję z ta kartką, mówię Ci.! :D
      Ale będzie akcjaaa.. :D
      Adaaa..Mogę być Twoim Potterem.? xD

      Usuń
  14. Ale będą w szkole. W gimbazjum. Ale Ty tak na serio? Dobra jak byś wiedziała gdzie jest Chełm to było by fajnie. Takie coś przy granicy, obok Lublina jakieś 70 km. xD

    OdpowiedzUsuń
  15. No wiem też to wiem..xd hahha .. ż niego to nawet całkowity człowiek nie jest tylko wyrzutek społeczeństwa nawet największe cioty narodu go wykluczają ! On myśli ze jak ubierze glany i bluzę z Nirvana .. To jest gosc .. A tylko pogłębia się w tej otchłani debilizmu! Takie moje zdanie I jeszcze uważa że ocieka seksem ..IDIOTS !
    Mogę być twoim Potterem Ale nie mieszkamy pod schodami ..xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez to nasze gadanie, za każdym razem jak widzę Konana, to się zaczynam lać.xD Nie ma to jak wspomnienia..;)
      - Co wy tu robicie dziewczynki?
      - Czekamy na pip pipp ipi pi pip ip ip.
      - Żartujecie sobie ze mnie?!
      - Na serio to jednorożec nam uciekł, a ma nasze klucze do domu...
      - Ahaaaa.. Rozumiem..xD
      Albo Salisz dzisiaj w szkole.. Hahahahahhahah. Albo 'stylista mody'. Albo 'I mówi to ten, co chodzi w rogatej czapce'. Albo 'Kurrrwa mać, zostawiłam okulary w szatni'. Albo 'Nie widze śniegu!'
      Poligon wojskowy na wypadek wojny.? OMFG.! xD Ten człowiek jest normalnie nienormalny.! x)

      Usuń
  16. Coś w to wątpię że się nawrócą, jak od września jeszcze tego nie zrobili to coś wątpię. Haha nie tylko ty miałaś taki plan. Nie powinnaś się leczyć. To normalne. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak O boże jebłam i nie wstaje za dużo wspomnień na raz !! hahahhaa..xd To Było dobre z Saliszem O WTF?
    -Ewa patrz ..
    - Ewa patrzy zaledwie 10cm. od jego twarzy _ Ewa sie leje ze śmiechu a on dalej powaga! I jeszcze to że sobie nie poszłyśmy tylko stałyśmy koło niego i sie jawnie z niego nadupcałyśmy..xd O masakra..xd Nie widzę śniegu ;p haha
    - I to jak dyra przyszla obudzic konan bo sobie zasnoł ;D
    - Poligon wojskowy na wypadek wojny bo trzeba być ubezpiezonym I wiem jakby sie to skończyło :
    Kordas sam sobie by tam latał..xd
    Ehh Ewkoo ..;D
    ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh, Słońce. Rozpierdalasz mnie.xD
      Ale on potem też się śmiał.!..x)
      Ej, czemu ja nie widziałam, jak ona go budziła.? ..xP
      Haahahahha.. Tsaa. Faszysta.;P
      'Załóżmy zespół. Ja będę śpiewać, a Ty grać na gitarze' i brecht.. A nikt nie jarzy o co come on..xD

      Usuń
  18. Są normalni ale nie u mnie w szkole. Mam przyjaciółkę z innego gimnazjum i tam są spoko ludzie. Myślę, że jak pójdę do liceum to będzie inna atmosfera. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałaś Bo Ciebie nigdy nie ma w ważnych sprawach ! Nie bylo cie tez w tedy gdy konan szedł i śpiewał ona tańczy dla mnie ;;d Pfff hahaha..xd
    Faszysta ; on napisał ze jest faszystą i ze jest za tym aby wybudowac spowrotem obozy koncentracyjne ! Niech se sam tam przebywa !
    Boże kurwa żyję w śród debili ..
    Co do zespołu wyszło by ale trochu inaczej ..;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie było mnie też przy "bułka z szynką, bułka z szynka".xD czemu my z niego tak lejemy, jak to całkiem spoko człowiek jest.? ;D
      Nowe określenie - powaga jak Salisz..x)
      Ona tu jest i taaańczy dla mnie..xD Jprdl. ale to musiało być zajebiste..:D
      Jestę Cudotwórcę. Sprawiłam, że się zaśmiał.:D
      Tak więc musimy spierdalac do Krk, powiadasz.? Okeej. ;D
      Szykuj się na jutrzejszą noc. Mwahahahhahah..:D

      Usuń
    2. + prawie wszystko, co fajne w szkole mnie omija..:(

      Usuń
  20. Ooo ale Ci fajnie. :DIle ja bym dała aby nie być w szkole. Ale głupie testy trzeba pisać... I to jeszcze jak zjebany okres, najbardziej odbija głupawka i wszyscy dorastają lub raczej próbują.
    Mam to samo tylko, ze ja jestem drugim Da Vinci'm i nie mam męża, oczywiście też w snach xD.

    OdpowiedzUsuń
  21. no niby tak, u mnie na szczęście nie ma takich asów, pojebów i wgl. jeśli ktoś nosi, to ja wiem,że nosi. bo oprócz mnie, w szkole widać to tylko pa takim jednym, ale ja z nim raczej nie gadam. on chyba też wie, czego ja słucham, bo jak założył na fb stronę dla metali to mnie zaprosił jako pierwszą, więc wiesz XD
    ja się raczej czegoś takiego nie boje, bo rzadko łażę gdzieś sama, zwykle jest koło mnie multum znajomych, albo właśnie do nich idę. jakby ktoś taki nagle próbował mi taką koszulkę zdjąć, to by się wkurwili. XD
    CZUJE SIĘ TAKA BEZPIECZNA XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do mnie na rozdział 10 ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. 3 rozdział Just ride baby ;D
    http://breath-of-memories.blogspot.com/2012/12/03-just-ride-baby.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Zrobiłaś to wspólnie z mamą? Fajną masz mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie nowa notka, zapraszam :> Jeśli mam nie informować-napisz.

    OdpowiedzUsuń
  26. przypomniały mi się takie 3 sytuacje. jedna to koszulka z Rolling Stonesów. pytam tej dziewczyny: "słuchasz?", a ona: "a to jest jakiś zespół?" o_____O
    druga to dziewczyna w koszulce z GnR. powiedziała, że nie słucha Gunsów bo wystarczyło jej obejrzenie ich zdjęć (pedały itd..), a koszulkę nosi, "BO JEJ SIĘ PODOBA I MOŻE!". najlepsze jest to, że jej ideał chłopaka to skejt, a Gunsi to według niej pedały.
    trzecia sytuacja to dziewczyna w bluzie z Ramones. zespołu nie zna, ale bluzę ma tylko dlatego, "ŻE JEST Z H&M'u". o___O ! :<
    ZOSTAWIŁAM KOMENTARZ POD POPRZEDNIM WPISEM, PROSZĘ SPRAWDZIĆ. <3
    zapraszam na nowy do mnie: http://all-roads-lead-to-hollywood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. I CO KŁAMIESZ, CO?!?!? Ją już die przestraszyłam i sprawdzam, a parę komentarzy wyżej jest informacja!
    Cóż, a nie muszę nikogo po krzakach szukać, ale zdarzyło się, ze po "grzecznych urodzinkach" mojej przyjaciółki, gdy już w miare wytrzeźwiałam, to odprowadzałam swych pijanych w 4 dupy (tak, 4 bo 3 to za mało) przyjaciół. Jeden żygał i ciągle mnie przytulał, a drugi był zazdrosny i sie darł, że tamoja przyjaciółka (wtedy jego dziewczyna) go nie kocha, i zastałam mu tylko ja i ten co się przytulał. I adam(ten co sie darł) chciał konrada, moją prywatną przytulankę odprowadzic, a on nie chciał i się prawie pobili, ale przestały bo sie rozpłakałam na pokaz i zaczęłam sie drzeć, ze są okropni, więcej z nimi nie pije i wgl ich nienawidze, to sie uspokoili. potem konradowi zrobiło się zimno, to go zaprowadziłam do kladki i nie chciał mnie puscic i mnie przepraszał, a adamowi kazałam usiąść na ławce po drugiej stronie ulicy, tak że go widziałam. Potem przyszli nasi znajomi, ktozy mnie zostawilu z tymi dwoma i znów sie poryczałam (byłam jeszcze wstawiona) to mnie musieli uspokoic. Zabrali huz prawie spiącego konrada do domu, a ja odprowadziłam adama i jego patka to widziała, i potaniała powiedziała, zemnie za to uwielbia. Wróciłam do domu i prawie wszystko mamie opowiedziałam XD
    A nastepnego dnia nie mogłam sie od tych dwuch uwolnic i zostałam mianowana ich skarbem naridowym
    A tak przy okazji to nienawidzę jak trzeba tam pieprzont kod wpisywać, zeby komentarz ci dodac, amen.

    OdpowiedzUsuń
  28. - Daj mi te dwie niebieskie tableteczki, to dostaniesz jedną różową.
    - Dobra, masz. A ty mi daj 2 LSD.
    - A co mi za to dasz?
    - 4 gram marihuany.
    - Nie, nie, nie, nie. TAk to być nie będzie! To nieuczciwa wymiana!
    - No dooobra. To 4 g marihuany i torebkę kokainy. ... xD

    4 g marychy i torebka kokainy za 2 LSD? LSD chyba chodzi tak 15-20 zł, a gram marihuany (przynajmniej w moim mieście) chyba 30 zł. kokaina nie mam pojęcia. chyba już nieźle byli naprani przy tej wymianie. :DDD Snake chodzi o Snake'a ze Skid Row, prawda? żeby potem nie było, że chodzi o kogoś innego a ja Dave'a (nie mojego rudego, tylko Dave'a Sabo. :DDD) mam na myśli.

    za dużo rockmanów ma na imię Dave.

    a co do Carpe Diem Baby... nie wiem, czy mogę powiedzieć co będzie z Cliffem. bo po pierwsze, nie powinno się tak opowiadać co będzie, tylko cierpliwie czekać (ale mam ochotę powiedzieć. :D), a z drugiej boję się, że będziesz na mnie krzyczeć. :<

    + zmieniłam się na rockstar... znowu... :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Hura dla pijaków!!
    Wiesz, ja czasem lubię sobie wypić, wstawić się i wgl, ale jeszcze nigdy nie zaliczyłam zgona, ani nie najebałam się tak, by nic nie pamiętać XD
    raz namówiłam tę przyjaciółkę u której impreza była, żeby poszła ze mną pić w plener. Kupiłyśmy 12% szampan ruski i dwa desperadosy z guaraną. I tak wyszło, że adam się przypałętał i ja wypiłam mojego desperadosa, połowa przyjaciółki, i 4/5 szampana. Wstawiłam się i adam się ze mnie śmiał, potem mi powiedział, że raz ryczałam, raz się śmiałam, potem mamrotałam, smutałam i tak na w kółko przez 2 godziny ze mną łazili i mnie znosili. potem miałam z tego bekę, bo albo mu na plecy skakałam, albo do Klaudi się przytulałam. Najczęściej wtedy było "Iga, ogarnij się kurwa!" Od adama, bo klaudia w życiu by mi tak nie powiedziała, ale z adamem to się jedziemy na wzajem, ale i tak mnie uważa za najlepszą przyjaciółkę jaką miał XD

    O KURWA, KOCHAM CIĘ!! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. HAHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAH, jebłam XD
    dziewczyno, ile ty masz lat i kto cię tak rozpił? XD
    ja się czasem napiję, ale tylko by się wstawić i polepszyć humor XD

    OdpowiedzUsuń
  31. a tak wiem... :D mój przyjaciel jest dosyć obeznany w tematach cen środków odurzających w moim mieście. :D

    YEAH KURWA, wiedziałam, że chodzi o Snejka ze Skid Row, ale on jakoś mi nie pasuje do wymieniania się tableteczkami z Popcornem. na jego miejsce dałabym... hmm, nie wiem czemu, ale ktoś z Motley Crue bardziej by mi pasował. :D ale mimo wszystko rozmowa epicka, nawet sobie zapisałam ją w notatce na laptopie. :D

    dodam. w PIĄTECZEK. :D i muszę Ci to powiedzieć. przygotuj się na to psychicznie, że... że chłopcy będą mieli wypadek. :< ale dalej nie powiem, nie mogę. XD

    OdpowiedzUsuń
  32. ZAWSZE CHCIAŁAM DOPROWADZIĆ KOGOŚ DO ŁEZ MOIM OPOWIADANIEM. :< MAM NADZIEJĘ, ŻE WSZYSCY SIĘ PORYCZĄ PODCZAS CZYTANIA NASTĘPNEGO. :< SAMA PŁAKAŁAM. :<
    kurwa, myślę nad ankietą, ale nie wiem, jakie mogę zadać pytanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Nadrabiam długą nieobecność
    pierwszy rozdział "slash story"
    http://breath-of-memories.blogspot.com/2012/12/pierwszy-slash-story.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Hahaha na początku wogle nie skojarzyłam co pisałaś. Ale dobra już załapałam o co be. Jak na razie za dużo nie mam i są w trakcie prac wykończeniowych. Twój kolega ma zajebisty tok myślenia xD. Sprawdzian z reli? Nieźle. Ja już zaliczam 2 tydzień modlitwy na bierzmowanie i ciągle nam przekładają. :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Rysunek traktora? Hahaha :D A ja teraz siedzę na tym krześle przed komputerem i się śmieje jak głupia z odpowiedzi twojej koleżanki. Ee to fajnie, sama chciałabym pojechać w góry i pojeździć na nartach, sankach czy czymś tam. Wiesz czasami taka improwizacja dla zbity. Bo na desce jeździć nie umiem. Dobra może uda mi się coś skończyć i Ci oddam (nawet wszystkie jak będziesz chciała). :) Napisz co chcesz to Ci narysuje xD.

    OdpowiedzUsuń
  36. http://lets-go-to-bed.blogspot.com/2012/12/rozdzia-5.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kudre, wszyscy o to pytają! Trzeba się wczytać i skojarzyć fakty. np. Slash nie zdziwił się jak powiedziała "Wątpisz w córkę Bowiego?" Wiec raczej skojarzył. A ona też skojarzyła, bo inaczej by mu tego nie powiedziała i się z nim nie całowała! po mino wszystko, to całkiem inteligętna dziewczyna.
    a scena z pocałunkiem błlo po to, by pokazać ich dojrzałość, w wieku 12 lat. w tym wieku slash już się ruchał, więc tu nie mam pytań, a wcześniej pisałam, ze musiała szybko dojrzeć. to wszystko jest pisane w formie wspomnień Alisson.
    to ciesze się, że ci się podoba, bo na razie dla mnie ono ma taki klimat, czarno-biały, że tak powiem. W Just ride baby, wszystko jest takie kolorowe, jasne, ale może dlatego, że akcja dzieje się ciągle w droge i wzorowałam to trochę na teledysku i przedmowie Lany del ray - ride, obejrzyj, warto XD

    wychudzony koń? XD
    ma trochę końską twarz, nie przeczę, i jest chudy jak cholera... no może trochę... XD

    Alisson odziedziczyła urodę ma po mamie. Ma długie, naturalnie czarne włosy, bladą cerę, bardzo ciemne, prawie czarne oczy i czerwone usta. wychudzona i wgl. Chciałam by była podobna do Liv Tyler, stąd jej drugie imię. XD

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapraszam na rozdział 13 na http://during-the-november-rain.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham cię za ten post. Ja mam w szkole pannę co zapieprza w dresach i w koszulce Bon Jovi. ( Słucha rapu).
    A no i nadrobiłam u ciebie opowiadanie :D Lecę do informowanych.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dodałam dodatek, króciutki tekst, ale zawsze
    http://breath-of-memories.blogspot.com/2012/12/bieda-z-nedza.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Haha, no to dziękuje, biorąc pod uwagę, że pisałam to rok temu i właśnie sie zorietowalam, że brakuje wstępu, który najbardziej mi sie podobał XD
    Nie jesteś tępa, bo nikt nie skojarzył, no chyba, ze wszyscy są XD
    Spoko, ja z ojcem mamy jazdę na Bonda XD i ogólnie na filmy akcji ;p
    Fajny teldysk, nie? Ma cos w sobie xd

    OdpowiedzUsuń
  42. Podoba i to bardzo. :) Mnie niestety też, osobiście znam jeszcze inny przypadek. Nie mogę zrozumieć takich ludzi. No i zazdroszczę mamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. http://zwierzenia-sunset-strip.blogspot.com/ zapraszam na dodatek specjalny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękujemy za komentarz i za przeczytanie, jest nam bardzo miło :)
    Jasne, że nie obrazimy się za krytykę, ponieważ wierzę, że ona pomaga i nawet cieszymy się, że ktoś napisze nam co można zmienić, jak inaczej napisać :)
    Pisałam wcześniej, ale nigdy wcześniej nie prowadziłam bloga i nie wrzucałam moich wypocin do sieci :) Pisałam opka głównie dla siebie :)
    Tak, Gunsi pokarzą się z innej strony i to jeszcze nie raz. Na początku chciałyśmy pokazać ich jako 'rockmanów w klubie' xD

    Szczerze mówiąc to wymyślamy wszystko z rozdziału na rozdział, ale mamy nadzieję, że niedługo jakiś konkret pojawi się nam w głowach.
    Cieszymy się, że przeczytasz kolejne części :)
    Jeszcze raz dziękujemy za komentarz i my również zostawimy u Ciebie ślad, gdy tylko znajdziemy wolną chwilę (czyt. za godzinę xD)
    Pozdrawaimy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. No dobra, przeczytałam wszystkie rozdziały i muszę stwierdzić, że .... TO JEST ZAJEBISTE, serio :) Uwielbiam to opowiadanie i żałuję, że wcześniej go nie znalazłam :) Polubiłam April i bardzo podoba mi się Szanowny Pan Stradlin w Twoim opowiadaniu :D Tak czy siak... piszesz genialnie :D
    Pozdrawiam, Kinguuuuuunia xDDDD

    OdpowiedzUsuń