wtorek, 14 sierpnia 2012

Na początek

Nie wiem jak Wy, ale ja wielbię Stare, Dobre Guns N' Roses. Tzn. Axl, Slash, Duff, Steven, Izzy. Teraz to już nie są Gunsi. Axl dawno powinien sobie odpuścić. Kuźwa... Szkoda, że nie urdziłam się 20,25 lat wcześniej. Ruchałabym..<33
Tak jeszcze pozostając w Gunsowych klimatach: Skid Row też nie jest zły..;)
Led Zeppelin, Deep Purple, The Doors, Janis Joplin, Jimi Hendrix, Sex Pistols, Nirvana, Red Hot Chilli Peppers, Aerosmith, Metallica, Slayer, AC/DC, Black Sabbath, Iron Maiden, System of a Down, Sepultura, Kat, Turbo, Hunter.. Brzmi znajomo? Nie będę więcej wymieniać, bo się do jutra nie wyrobię.
Co jakiś czas będę dodawać something about music. Ogólnie wszystko będzie o muzyce, ale chciałam pisać też opowiadania... Zobaczę co z tego wyjdzie. Mam nadzieję, że jesteście inteligentnymi ludźmi z wyobraźnią i weną twórczą, którzy nie wchodzą tu tylko w celu zajebania mi pomysłu. 
Postaram się dodawać posty średnio co tydzień. Komentarze (zarówno pozytywne, jak i negatywne) mile widziane.:)
Tyle na dzisiaj. Niedługo zacznę pisać.
\m/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz