niedziela, 7 kwietnia 2013

Padłeś? Powstań!


Padłeś? Powstań!
Powerade…

Wieeeeeem, nie było mnie tak długo. :c
Miałam problemy z komputerem, Internetem… Najpierw Internetem, a potem do tego komputer mi się zepsuł. Byłam skazana na telefon, a na telefonie nie umiem dodawać komentarzy, bo mi się coś zawsze kuźwa psuje i kom się nie dodaje. Tak czy inaczej – wszystkie Wasze rozdziały, notki, informacje, czy cokolwiek innego o czym mnie informowaliście, lub też nie… Wszystko przeczytałam. Tylko nie miałam jak skomentować..:3
Więc teraz mam taki pomysł:
Narobiło mi się naprawdę dużo zaległości i chyba jakbym miała wszystko komentować to by mnie szlag trafił. Ale z drugiej strony, jak zostawię to wszystko bez komentarzy, to źle się będę z tym czuła. Soł – (od piątku jeszcze nic nie czytałam, tak więc załóżmy, że tych postów jeszcze nie ma) jak coś opublikujecie, to skomentuję dany rozdział, a przy okazji wszystkie poprzednie, których nie skomentowałam. J

Dziękuję za uwagę, przepraszam raz jeszcze za brak komentarzy i… Chyba tyle..;)

Audycja zawierała lokowanie produktu.

PS. Jak macie ochotę, to lukajcie w zakładki, bo chyba je trochę pozmieniałam..:P 




Przy okazji, jutro Izzy ma urodziny, a pewnie nie dodam już do jutro żadnej notki, soł:
Wszystkiego najlepszego, nieśmiertelności i wgl, Menszu Mój..<3 :D

5 komentarzy:

  1. nie informowałam cię, bo.. bo cię nie było kurcze!
    wykreśliłam 5-ty :)
    http://sheloveheroin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już myślałam, ze nie bedziesz nic dodawać :C I teraz happy jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na rozdział http://thestorytakesitsturn.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na 20 http://thestorytakesitsturn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Incredible story there. What occurred after? Good luck!

    Here is my webpage; roulette

    OdpowiedzUsuń