czwartek, 11 kwietnia 2013

The Versatile Blogger Award


The Versatile Blogger Award

Podobnie jak wszyscy, nie mam pojęcia o co come on, ale ta sytuacja jest tak przezabawna, że postanowiłam to zrobić i przekazać dalej..xD

Tu jest jakiś regulamin, czy cholera wie co:
1.       Nominowana osoba pokazuje nagrodę na swoim blogu.
2.       Dziękuje za nominację.
3.       Ujawnia 7 faktów o sobie.
4.       Nominuje 7 blogów.
5.       I na koniec informuje o nominacji blogi nominowane.


Soł….

1.        


2.       Dziękuję czekoladowej i Clarissie za nominację..:D <3

3.       Seriously? 7?

Dobra, no to tak…
* Często gadam sama do siebie na głos, a cały czas kłócę się z moją drugą i trzecią tożsamością w głowie
(przykład, bo nie wiem czy ogarniacie:
-zjadłabym ciastko
- nie jedz, będziesz gruba!
- jak będę miała ochotę na ciastko to zjem to pieprzone ciastko, a tobie nic do tego!
- nie kłóćcie się. Najlepiej to idź na lody)
          * Jak miałam niecały rok, to prawie się zabiłam, spadając z pierwszego piętra
          * Pierwszą książkę napisałam w wieku 5 lat, a miał tytuł ‘O piłce i kamku pszgoda wjelka’
      * Chcę zostać (przynajmniej z wykształcenia) psychologiem, bo podobno psychicznych najlepiej leczą psychiczni
      * Mając 12 lat, pożyczyłam malucha od kolegi i rozwaliłam go, wjeżdżając w drzewo
      * Zbieram bilety, ulotki, paragony… Nieświadomie w sumie. Jak już się z nimi nie mieszczę w pokoju, to wyrzucam i znów zbieram. Tak w kółko.
      * Uwielbiam rozmawiać z ludźmi na kontrowersyjne tematy.

Jakie te fakty są, takie są… Nic innego mi w tej chwili nie przychodzi do głowy..:P



4.       Nie mogłam się zdecydować, bo chyba już wszyscy prawie i tak są do tego nominowani…


Gdybym mogła, nominowałabym wszystkich - tak prawda. Więc można powiedzieć, że z wyboru jestem zadowolona. Ale prawda taka, że wybrałam 20 najlepszych (za dużo tego czytam) i wybrałam losowo. Co nie zmienia faktu, że te blogi zasłużyły na nominację.. Czymkolwiek ona kurwa jest..xD


Dziękuję, dobranoc..;*

                                     ~Erin

14 komentarzy:

  1. To teraz cię pocisnę, bo przed sekundą sama cię nominowałam (chciałam napisać "naminowałam" ją jebie -,-) więc dawaj mi tu, ze ją cb też nominowanłam u ja cb wstawie tam jutro. XD
    No i zapraszam, jeśli chcesz poczytać głupot o mnie XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie pamuętam co chciałam ci odpisać XD
    Masz jakieś gg, albo fb, zebyśmy mogły spokojnie pogadać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam sobie spokojnie analizę samobójczych myśli Wokulskiego a tu nagle wyskakuje mi, że Erin mnie nominowała. I chyba jako jedyna wiem o co w tym chodzi. Co zabawniejsze cała ta nagroda wzięła się z blogów z robótkami ręcznymi jakoś rok temu. Zaraza rozprzestrzeniła się na cały internet. ;)
    W każdym razie dzięki za nominację, aż mi się wesoło zrobiło pomimo biednego Wokulskiego z którego zrobiłam psychopatę :D
    Gadam od rzeczy... Norma. Pouwywnętrzniam się u siebie jutro :)

    A tak btw. cieszę się, że nareszcie jest ktoś kto tak jak ja trzyma sterty rachunków. Zawsze je trzymam z chlubną nadzieją, że zrobię jakieś podliczenia i w końcu zapanuję nad bankructwem. Kończy się na zapoznawaniu się z najfajniejszymi nazwiskami właścicieli sklepów... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też kiedyś miałam pierdolca na punkcie zbierania paragonów. ale mama się darła, że zbieram śmieci i walają mi się po pokoju, wyrzuciła je i od tamtej pory jakoś już nie zbieram :D

    haha, dziękuję za nominację <3 piękny prezent urodzinowy <3 ja postaram się to ogarnąć jutro rano, tym czasem zapraszam na nowy do mnie: http://all-roads-lead-to-hollywood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. naskrobałam coś. ;)
    http://sheloveheroin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. http://dont-cry-in-november-rain.blogspot.com/
    Nowy. Bardzo proszę o komentarz pod tym pseudo-rozdziałem.
    Keep on rockin'

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana przeze mnie do Versatile Blogger Award ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam przyjemność poinformowania cię o prologu nowego opowiadania na Tacy Pozostaniecie :D http://tacy-pozostaniecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hej zapraszam na nowy rozdział
    http://gunsnroses-sweet-child-o-mine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na nowy rozdział Zagubionego Księcia.
    http://zwierzenia-sunset-strip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za śliczne komentarze ;*
    http://tacy-pozostaniecie.blogspot.com/ - zapraszam do poznania się z bohaterami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, że powód gówniany, ale sama wiem, że lepiej nie mówić od razu o takich rzeczach. Nie raz mnie prowokowali, w każdym razie dowie się o tym w trochę dziwny sposób :D
    + nowy u mnie, także ten..
    http://sheloveheroin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. http://zwierzenia-sunset-strip.blogspot.com/ Zapraszam na nowy rozdział Zagubionego Księcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na ostatni rozdział Slash story ;_;
    http://breath-of-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń