czwartek, 30 stycznia 2014

Versatile Blogger Award

Woow, już moja druga nominacja do tej nagrody, haha. Za każdym razem mnie to powala, bo i tak nikt nie wygra, no ale pieprzyć to.

Zasady:
- Nominuj siedem lub więcej blogów, które twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie.
- Poinformuj nominowanych bloggerów o tym fakcie.
- Napisz o sobie siedem rzeczy, których inni nie wiedzą.
- Podziękuj blogerowi, który cię nominował i dołącz do posta obrazek Versatile Blogger Award.


Blogi nominowane:

http://sheloveheroin.blogspot.com
http://ill-still-be-thinkin-of-you.blogspot.com
http://all-roads-lead-to-hollywood.blogspot.com
http://zakazane-fontanny.blogspot.com
http://zakazane-fontanny.blogspot.com
http://appetite-for-gunsnroses.blogspot.com
http://jump-in-the-firee.blogspot.com



7 rzeczy o mnie:
- nie potrafię zasnąć w skarpetkach
- jestem uzależniona od przytulania
- chcę zrobić instruktora snowboardingu i kilku innych sportów zaraz po ukończeniu 18-tu lat i tak zarabiać na życie
- ostatnio zjadłam jogurt przeterminowany o miesiąc i nawet nie poczułam, że jest niedobry
- uwielbiam gotować
- kocham dzieci, są zajebiste i nie, nie jestem pedofilem xD
- uczę się growlować/screamować, ale mi nie wychodzi. :P


Dziękuję bardzo Czekoladowej i Hate za nominacje. :D






 nie wiem kiedy pojawi się rozdział, ale się pojawi. :)

11 komentarzy:

  1. Hahaah! Świetnie cię rozumiem! Ja też uwielbiam dzieci! xD A jak zobaczyłam to coś tam gdzieś po prawej na górze z podpisem: "A tu macie fajną zabawkę xD" to poczułam się jak Brunuś... dostałam zabawkę! Juhuuhu!! ;_; 2 nominacja! Ale jaja! :D Co za różnica czy jogurt jest przeterminowany o miesiąc, czy dłużej? Ja kiedyś wypiłam puszkę coli zero przeterminowanej o około roku.... Cóż... Jakoś wcale taka niedobra nie była... A jeszcze dawniej jak byłam mała to wypiłam całą szklankę soku jabłkowego z pleśnią, bo myślałam, że to kawałki jabłek, a dopiero potem się zorientowałam, że nie... Taaakkk... Doświadczenia życiowe... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bruno moje serducho skradł już dawno, jak miał z pół roku i się nim zajmowałam, do tej pory go uwielbiam tak strasznie, że mogę z każdej imprezy zrezygnować, żeby się z nim pobawić, boski jest :D
      Nominacja chyba trzecia w sumie, ale druga, którą wstawiam xD
      Hhhahhaa, jedzenie wszystkiego co możliwe jest w takim razie chyba u nas rodzinne xD

      Usuń
    2. Ej, ale jak Bruno już ma takie branie, to co to będzie ze dziesięć lat... No tak. Jedzenie wszystkiego co popadnie to takie nasze rodzinne hobby, czyż nie?? xD Ale te nominacje to są bez sensu. W takim tempie to za rok już chyba wszystkie blogi na świecie będę do tego nominowane. W ogóle to nie wiedziałam, że ktoś kto został już nominowany do VBA może być do tego nominowany ponownie...

      Usuń
    3. Nie no, Oria mi kiedyś tłumaczyła, o co w tym chodzi i skąd to się wzięło, ale nie pamiętam. :( A teraz to w ten sposób po prostu wyrażamy uznanie dla niektórych blogów. I dobrze jest. :D

      Usuń
    4. No tak. Dobrze jest! xD U mnie 1 rozdział...

      Usuń
  2. Przybyłam zwabiona komentarzem^^ Dziękuję ślicznie! Całkowicie poprawiłaś mi tym humor :) W dodatku dopisek drobną czcionką na samym dole dodaje otuchy, czekam aż coś naskrobiesz z niecierpliwością, będę mogła się wreszcie oderwać od lektur maturalnych i przeczytać coś normalnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. http://all-roads-lead-to-hollywood.blogspot.com/ hej, nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czo ta Ignis z nominacją? :O
    boże, moje ferie dobiegają końca, a ja nawet nie otworzyłam edytora.. i od jutra taki zapierdziel będzie.. ogólnie - zabij mnie.
    nie wiem, kiedy odpowiem na tą zacną nominację, ale na 12345672% to zrobię!
    no i czekam na rozdział? tak, z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, dziękuję *o* Nawet nie wiesz jak mi miło <3 :')
    + co do skarpetek, mam tak samo, hi5! xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Heej! Napisz walentynkowy dodatek o Gunsach i dziewczynach...Pliss... :)

      Usuń