środa, 8 stycznia 2014

No dobra, żartowałam.

To znaczy nie żartowałam, ale zmieniłam zdanie.
Nie będzie tak, że się poddam, nie...
Dokończę to opowiadanie, chociażby miało być najgorszym na świecie.
O tym poście już nie informuję nikogo, bez przesady. xD
Poinformuję o nowym rozdziale dopiero, który mam nadzieję - ukaże się w przyszłym tygodniu lub w ten weekend, ale nie obiecuję.
No więc wracam...
I borze szumiący daj mi wenę. c:

Co do Waszych blogów - znów mam chyba ponad miesięczne braki, ale postaram się nadrobić to wszystko i zacząć komentować...

Czyli chyba jednak ludzie mają rację - nie tak łatwo jest się mnie pozbyć. xD

"Krzyczę w noc, chyba nie mam szans
Ale wiem, że mimo wszystko spróbuję jeszcze raz"

Tak więc...


Chyba zaczynamy od nowa. Mi tam miło, nie wiem jak Wam. :D

14 komentarzy:

  1. Hahahaha wiedziałam że to nie może być prawda! Pomimo tego na wszelki wypadek przeczytałam wszystko od nowa i nie żałuję, bo okazało sie że ja i moje nie rozgarnięte alter ego przeoczyłyśmy chyba 2 rozdziały. Cieszę sie że zmieniłaś zdanie i czekam na nowy ;) Boże daj Ignis wenę plz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam kurwa napisać że to Bez Nazwy bo stary Nick i zdjęcie mi sie znudziły i ciężko ogarnąć że to ten sam pojebany użytkownik...

      Usuń
    2. Ale zorientowałam się, kim jesteś, lajt xD
      Może dzisiaj coś popiszę ^^

      Usuń
  2. TAK, KU***, TAK!
    Wiedziałam, po prostu wiedziałam, że się nie poddasz. ♥
    No i koniecznie mnie poinformuj, chociaż i tak cię obserwuję. Więc wiesz... RAZ, DWA, TY - VIOLET PATRZY!
    I wiedz, że się cholernie jaram. Amen, piona i takie tam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to jakoś nie leży w mojej naturze. xD
    Lecę nadrabiać u Ciebie. :3
    Amen, piona i takie tam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. SZONKA. <3
      MUSZĘ TWOJEGO BLOGA PRZECZYTAĆ I SPRAWDZIĆ, CZY DOBRZE POWSTAWIAŁAŚ PRZECINKI XD

      Usuń
  5. No więc jak prosiłaś tak jestem! (sama nie wiem jakim cudem, ale jestem! xD) Po pierwsze uprzedzę, że nie przeczytałam całego bloga, ale i tak skomentuję, bo już trochę się orientuję w akcji.
    Po pierwsze: Naprawdę bardzo podoba mi się styl jakim piszesz. Akcja się toczy, jest ciekawa, trochę humorystyczna, odpowiednie opisy faktycznie oddają atmosferę GN'R.
    Po drugie: jak dla mnie to ty się nie doceniasz! W takim wypadku za moment twoja samoocena podskoczy do góry! Przygotuj się! I uwaga:
    TO JEST JEDEN Z NAJLEPSZYCH BLOGÓW, JAKIE CZYTAM (a ja czytam oczywiście tylko te najlepsze ;)) PISZESZ WCIĄGAJĄCO, PODZIWIAM CIĘ!!! OFICJALNIE ZOSTAJESZ MOJĄ 3. ULUBIONĄ BLOGERKĄ !!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ (oczywiście, nie, że 3. na liście, tylko jedną z trzech ;))
    C. d.
    Przy bohaterach genialnie dobrałaś zdjęcia! W każdym hmm... 'zestawie' była jedna fotka, która mnie totalnie rozwaliła! C; I imiona : Green i Blue! No mistrzostwo po prostu! I te sweet zdjęcia Jimmy'ego Page'a!! ♥.♥ Co to ja jeszcze miałam... A! Czemu wcześniej tego nie czytałam??!! Wrzucam cię do obserwowanych! No więc pisz, a ja spróbuję nadrobić..., albo może dam sobie spokój...? Nieee, nadrobię, a jak! :P
    Mam nadzieję, że szybko się zobaczymy, bo muszę Ci w końcu oddać 'Władców Pierścieni" (tak, ostatnio stwierdziłam, że nigdy tej książki nie przeczytam... :/)
    No to ty się ciesz, że coś napisałam, a ja znów podejmę próbę nadrobienia.. :3
    ~ Roxy
    Ps. W następnym poście zamierzam wyjaśnić skąd wzięła się moja nazwa 'Roxy'. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżuliet, kocham Cię xD
      Jejkuu, dziękuję. o.O Tyle miłych słów, jeej... W sumie już przeczytałaś, co mam napisane do następnego rozdziału, no i niedługo postaram się go skończyć i dodać. ;)
      HAHA, PIONA! To samo stwierdziłam, przeczytałam dwie z trzech ksiąg i nie mogłam skończyć :P
      Dzięki za komentarz i nadrabiaj! :D <3

      Usuń
  6. oh tak, kochanie. daj mi Toffifee <3 a Ty też świrujesz, znikasz, wracasz, znikasz, wracasz. nie nadążam!
    a koleś z którym Susie była w klubie... już w następnym rozdziale się dowiesz kto to :D
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. heeeeeej, u mnie nowy! :) <3
    http://all-roads-lead-to-hollywood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do czegoś pod tytułem Versatile Blogger Award. Reszta informacji znajduje się na blogu moim. Pomińmy fakt, że te nominacje nigdy nie zostaną rozstrzygnięte. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. NOMINOWAŁAM CIĘ DO VBA :D
    szczegóły u mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się reklamować! xD U mnie prolog. Zapraszam szanowną panią! ;) Nie podaję ci adresu, bo sama chyba trafisz...

    OdpowiedzUsuń