sobota, 9 lutego 2013

Glany - Rozległa Filozofia Bytu. part 1

Przedstawiam Wam fragment mojego dialogu z Shayen. Zaczęło się od pastowania glanów z przebłyskami innego koloru, a skończyło... xD


Erin.: Tyy.. Ja się całe życie zastanawiam:
Jak się takie pastuje.? xD
Shayen: po co kurwa je pastować?!
 mają być brudne
 tak brudne że ten brud po jakimś czasie zacznie żyć własnym życiem
 i kurwa się rozmnoży na twoich glanach
 i będziesz mieć rodzinke na nich
 DASZ IM KURWA ŻYCIE
Erin.: Czyli nie pastuje...
 :D
Shayen: a pastując nie?! nie dasz im życia!
 więc daj im żyć!!
Erin.: Dobrze, Kochanie, rozumiem..:D
 Shayen: to jakbyś ty była tym brudem na ziemi!
 ale co? kurwa kosmos daje ci żyć na swoich glanach-Ziemi
 nie?
 bo jakby je pastował  to byś w dupie mieszakala a nie kurwa na tych glanach-Ziemi!!! WIĘC SIE ZASTANÓW!
 Erin.: Jakie filozofie.. Jprdl..xD <3


9 komentarzy:

  1. No kurwa co się teraz publikuje w sieci <3 ah moje glany <3
    a po za tym ZOSTANE FILOZOFEM NA PRZYSZŁOŚĆ NADAJE SIĘ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kurwa erin kochanie zmień kolor komentów bo w chuj wszystko znowu widać!!! biały nie może byc?! tylko se jakiś czerwony walniesz co widać tyle jak murzyna w kopalni ( nie jestem rasitą, to szkoła demoralizuje ;c)

      Usuń
    2. Kochanie... NAUCZ MNIE, TO KURWA ZMIENIĘ.! <3

      Usuń
    3. Uhuhu.. Już umiem..:D

      Usuń
  2. Dobra.. padłam, leze i nie wiem, co mam ze sobą zrobić :D

    http://zwierzenia-sunset-strip.blogspot.com/ zapraszam na 15 rozdział Zagubionego Księcia

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahah, dojebałyście. Kocham logikę Shayen <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej u mnie nowy rozdział na sweet child zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, hej :D Chciałabym Cię poinformować o nowym rozdziale na http://out-of-my-own.blogspot.com :D Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń